By: didiz rushdi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 15-Nov-2006 07:39 Email | Share | Bookmark
menanti di klinik

 
 



semalam pergi ke klinik kesihatan awam untuk buat pemeriksaan kali pertama untuk kandungan yg ada dalam perut isteri aku tu, dari jam 8 pagi kami berdua dah tercangak kat klinik kesihatan tu. Awal pagi seperti yg dijangka, ada lagi orang yg lebih awal dari kami. Pergi kaunter. Ambil no.giliran. No. 68. Kami tunggu. Sampai jam 11.30 pagi. Masih belum dipanggil lagi. Aku dah bosan. Kepala fikir kerja yang nak disettlekan. Tapi xleh buat apa-apa. Klinik ni takde internet. Aku capai kamera. Tembak merata-rata. Orang lain naik pelik. Tengok aku terbongkok bongkok. Hasilnya adalah sikit. Tak seberapa. Nanti rajin. Aku upload lagi.

Result, 12.30 tengahari. Belum dipanggil lagi. bini aku dah penat, bos pun dah panggil balik. Cancel checking, terus hantar bini pergi kerja. Lambat betul la klinik kerajaan. Dari 8.00 pagi sampai 12.30 tengahari, kad daftar bini aku pun tak dibuat-buat. Padahal yg datang cuma dlm 80 orang aje. Ohhh..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net