By: didiz rushdi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 11-Jan-2006 00:00 Email | Share | Bookmark
iskandar my fiance little brother

is main penyodok
 
 
suka la tu
 
 
 
membotol lagik..


aku balik beraya haji di rumah tunang... maklumlah orang kata, nak merasa beraya di rumah tunang cuma ada tempoh setahun aje... lepas tu takleh jadi tunang dah. kena jadi laki orang pulak. Hahahaha, suasana kat sana ok, biasa aje. Nak kata meriah sangat pun tidak, tak meriah pun tidak jugak.

nie beberapa snap gambar adik kedua terakhir kepada tunang aku.. namanya iskandar, sombong dan pandai menjerit (juga pandai menyuruh) serta menyukai kartun pingu dan mampu menyanyi lagu peterpan... (mantappp)


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net