By: didiz rushdi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 20-Dec-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
Gambar kawan kepada kawan-kawan member gen2club aku yang kahwin

 
 
 
 
 
 
lagi satu apa punya title daa...

okeylah seperti biasa, gambar ini pada 18 december 2005 yang lalu,
bertempat di universiti teknologi malaysia.

kepada mereka-mereka yang ingin mendirikan rumah tangga tetapi kekurangan duit. Silalah ke http://www.maskahwin.com/index.php?ref=didiz

Sebuah buku panduan yang memang praktikal untuk orang2 yg nak kahwin tapi tak cukup duit. Dalam buku tu dia bagi panduan mcm mana nak urus kewangan, mcm mana nak simpan duit dan juga mcm mana nak cari duit tambahan.

Memang berbaloi lah kalo baca... kepada awek-awek yang pakwenya asyik mengeluh takde duit.. mungkin leh hadiahkan buku nie pada mereka..

Jugak bagus utk cara-cara mengekang kewangan anda pada tahap terjimat di alam semesta..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net