By: didiz rushdi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 18-Dec-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
Gambar Kawan Kepada Tunang Aku Punya Kawan Kahwin

aku
bila
nak
kahwin..
dah
tak
tak
tahan
nak
kahwin
pulak..
hahahaha..
 
 
 
 
akhirnya dedeh dan iza balik meninggalkan kawan mereka...
apa punya title da.. tengok je lah... aku shoot main-main je.. dah takder gambar nak upload.

kepada mereka-mereka yang ingin mendirikan rumah tangga tetapi kekurangan duit. Silalah ke http://www.maskahwin.com/index.php?ref=didiz

Sebuah buku panduan yang memang praktikal untuk orang2 yg nak kahwin tapi tak cukup duit. Dalam buku tu dia bagi panduan mcm mana nak urus kewangan, mcm mana nak simpan duit dan juga mcm mana nak cari duit tambahan.

Memang berbaloi lah kalo baca... kepada awek-awek yang pakwenya asyik mengeluh takde duit.. mungkin leh hadiahkan buku nie pada mereka..

Jugak bagus utk cara-cara mengekang kewangan anda pada tahap terjimat di alam semesta..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net