By: didiz rushdi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 26-Jun-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
Kota Tinggi lepas stress..

bihun goreng nini dan sa dedeh
makan keropok goreng
nini dan poji melahap
selahap yang boleh sehingga jatuh kerusi sejoli
4 orang je pegi termasuk aku (cameraman)
ini dia kota tinggi, tak tinggi pun
poji keayuan
air pasang laju
poji mengorat nini.. tapi.. akhirnya
sa dedeh terkecewa.. dan poji pulak menyesal tak sudah..
namun begitu.. sa dedeh dan nini cokelat celup tetap mesra


hari ini, aku, poji, nini cokelat celup dan sa dedeh bergerak menuju ke air terjun kota tinggi untuk sesi melepaskan stress kerja disamping membuang masa yang terluang dengan lelehan air terjun yang sejuk. Lokasi air terjun nie ramai orang.. maklumlah hari ahad katakan.

Kami tiba jam 11 cam tu, makan dulu bihun goreng yang dibuat oleh adik adik manis berdua itu, makan sampai buncit pastu baru pegi mandi sebab tak boleh masuk dengan makanan atau minuman daripada luar.

Mandi kat tingkat atas, takder port, belasah je dengan geng2 cina mana tah.. layan je la mandi, nak berenang pun cuma 5 6 kangkang kera aje.. so takat berendam macam bluehyppo aje la.

petang kul 3 gerak balik.. penattt.. pastu makan kat jusco.
Abis citer hari nie.






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net