By: didiz rushdi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Thursday, 7-Dec-2006 06:44 Email | Share | | Bookmark
My Wife New Kancil



Monday, 4-Dec-2006 13:15 Email | Share | | Bookmark
cicak ?

 


foto kali ini diambil dengan unproper preparation,
direct build-in flash, iso1000. a little editing pada color background.

update lagi... bukan foto.. buat editing graphic skit.
apa kata kalau gen2 aku diconvert jadik begini ?? pasti bestkan..



Saturday, 25-Nov-2006 03:42 Email | Share | | Bookmark
Sarliza - Tunang

 


photo'her : didiz
design : didiz
job for : ayares



Monday, 20-Nov-2006 02:44 Email | Share | | Bookmark
CLS ?

 


lokasi fotografi ini dibuat ketika saya dalam perjalanan pulang ke johor, disebabkan cuaca yang agak baik, jam 2.30 petang singgah di kaki gunung ledang untuk mencuba teknik yang disebut-sebut ini. Dengan bercontohkan hasil-hasil foto sebelum ini yg dapat saya lihat dlm forum-forum fotopages.com.my dan candidsyndrome.. saya pula sendiri mencubanya. Meniru salah satu perkara yang dipraktiskan dalam foto kali ini. Air botol mineral harga RM1.20 ini saya jadikan subjek peniruan teknik glamer ini. Rungkaikan sendiri foto ini berdasarkan pengalaman fotografi anda.

p/s : abaikan posisi botol mineral tersebut, kerana saya hanya letak begitu sahaja. Ada masa 30 minit sahaja utk sesi sendiri cuba ini. Hmm... seronok juga lenjun dalam air sungai. Ehehehe. Err.. teknik salon photography lebih kurang gini juga.


Wednesday, 15-Nov-2006 07:39 Email | Share | | Bookmark
menanti di klinik

 
 



semalam pergi ke klinik kesihatan awam untuk buat pemeriksaan kali pertama untuk kandungan yg ada dalam perut isteri aku tu, dari jam 8 pagi kami berdua dah tercangak kat klinik kesihatan tu. Awal pagi seperti yg dijangka, ada lagi orang yg lebih awal dari kami. Pergi kaunter. Ambil no.giliran. No. 68. Kami tunggu. Sampai jam 11.30 pagi. Masih belum dipanggil lagi. Aku dah bosan. Kepala fikir kerja yang nak disettlekan. Tapi xleh buat apa-apa. Klinik ni takde internet. Aku capai kamera. Tembak merata-rata. Orang lain naik pelik. Tengok aku terbongkok bongkok. Hasilnya adalah sikit. Tak seberapa. Nanti rajin. Aku upload lagi.

Result, 12.30 tengahari. Belum dipanggil lagi. bini aku dah penat, bos pun dah panggil balik. Cancel checking, terus hantar bini pergi kerja. Lambat betul la klinik kerajaan. Dari 8.00 pagi sampai 12.30 tengahari, kad daftar bini aku pun tak dibuat-buat. Padahal yg datang cuma dlm 80 orang aje. Ohhh..


[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net