By: didiz rushdi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  13  14  15  16  17  18  19  [20]  21  22  23  24  25  26  27  >  >>]    [Archive]
Monday, 16-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Giant Plentong Time Attack

 
 
 
View all 12 photos...


Thursday, 12-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
koi and light

 
 
 
View all 13 photos...
xxxkoi and light... experiment waktu tunggu bini abis keje... huhuhuhu..



Wednesday, 11-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
iskandar my fiance little brother

is main penyodok
 
 
View all 8 photos...


aku balik beraya haji di rumah tunang... maklumlah orang kata, nak merasa beraya di rumah tunang cuma ada tempoh setahun aje... lepas tu takleh jadi tunang dah. kena jadi laki orang pulak. Hahahaha, suasana kat sana ok, biasa aje. Nak kata meriah sangat pun tidak, tak meriah pun tidak jugak.

nie beberapa snap gambar adik kedua terakhir kepada tunang aku.. namanya iskandar, sombong dan pandai menjerit (juga pandai menyuruh) serta menyukai kartun pingu dan mampu menyanyi lagu peterpan... (mantappp)


Tuesday, 10-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
zizi

 
 
 
View all 6 photos...
zizi adalah adik terakhir (setakat ini la) kepada tunang aku...
umurnya... setahun lebih kot...

pemalu dan penyegan orangnya... dengan aku.. pun dia tak mau jugak..





Monday, 9-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
main tangkap aje..

lidah buaya
entah..
air di kelopak daun
View all 6 photos...


[<<  <  13  14  15  16  17  18  19  [20]  21  22  23  24  25  26  27  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net