By: didiz rushdi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  9  10  11  12  13  14  15  [16]  17  18  19  20  21  22  23  >  >>]    [Archive]
Thursday, 2-Mar-2006 01:55 Email | Share | | Bookmark
Night at Taman Universiti







3hb Mac 2006,
aku cuti.. jangan kacau aku.
Terima kasih


Monday, 27-Feb-2006 04:37 Email | Share | | Bookmark
bila si model berjoget..

smokiest
 
asap lagi..
View all 8 photos...


orang ramai pun begini.... kemeriahan yang terasa..

p/s : etika foto yang aku belajar, JANGAN TUNJUK MUKA GHAIRAH walau macam mana punya best pun yang aku rasa waktu event tu.


Sunday, 26-Feb-2006 15:02 Email | Share | | Bookmark
bila...

dancing queen
not everyday we can see this..


bila kaki nie melangkah masuk...
photographer jadik macam nie..





nak tahu sebab apa ???
sebab dibawah ini..





sebab chikas nie menari di khalayak ramai... mengikut rentak lagu...
memang memukau mata yang memandang...

(aku antara photographer yg betul-betul depan minah nie waktu tu.. hahahaha..)


termenung brother nie...


Sunday, 26-Feb-2006 14:37 Email | Share | | Bookmark
Danga Bay Drifting Event










nantikan pos aku yang bakal menggegarkan jiwa dan raga korang...


Friday, 24-Feb-2006 09:13 Email | Share | | Bookmark
Demi drift

snap pertama waktu testing lens ini
aku crop sikit kasi clear.. tapi biasa la... snap pertama gegar
demi event drift pada hujung minggu ini... akhirnya...
70-300mm yg murah jugak aku sambar... nak beli yg idaman.. tak mampu lagi..
muahahahaha...



tak sabar-sabar nak skodeng.... skodeng kereta la.. bukan orang... iskk iskk iskkk korang nie...


[<<  <  9  10  11  12  13  14  15  [16]  17  18  19  20  21  22  23  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net