By: didiz rushdi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  20  21  >  >>]    [Archive]
Friday, 17-Mar-2006 22:00 Email | Share | | Bookmark
Outdoor - Sa

sa - not available anymore
alaaa.. nak jugak available..
inilah model yg tidak tersenarai, dan tidak laku.. tq




Model : Sa

Maklumat lanjut lawati http://fmjohor.fotopages.com

siapakah model pilihan anda ?

Rushdi 012.2640802

Sedikit komentar setelah melalui pelbagai saat dengan kamera

Sejak mula menceburkan diri dlm bidang fotografi ini,
beberapa konklusi dan pengalaman telah membantu
aku mendalami fotografi. Mengikut pandangan aku,
hasil fotografi bukan sekadar terletak pada
teknik foto, kamera berkualiti dan peralatan yg canggih & berkuasa tinggi.
Tetapi hasil foto yg lebih menarik adalah permulaan snap yang
baik
dengan pemilihan foto yg sesuai utk direveal kepada umum.
Editing ? sebagai seorang designer, aku merasakan editing
pada foto adalah perlu dan ianya adalah sebahagian daripada
salah satu keperluan foto itu sendiri. Dengan pengalaman
aku yang cetek dlm bidang fotografi tetapi banyak dlm bidang
rekabentuk serta seni membolehkan aku membuat sedikit sentuhan untuk
deliver gambar tersebut dlm konteks yg lebih bermakna.


Friday, 17-Mar-2006 17:05 Email | Share | | Bookmark
Outdoor Farah

 
 
 




Model : Farah

Maklumat lanjut lawati http://fmjohor.fotopages.com

siapakah model pilihan anda ?

Rushdi 012.2640802


Thursday, 16-Mar-2006 03:56 Email | Share | | Bookmark
Outdoor - Mendy

 
 
 
View all 4 photos...




Outdoor Shoot
bersama Mendy, Farah & Sa
Aku akan pos kemudian dalam FP.
Tunggu

Maklumat lanjut, lawati http://fmjohor.fotopages.com ---> telah diupdate

Lagi foto model yg sama di http://xxxkoi.fotopages.com

siapakah model pilihan anda ?

Rushdi 012.2640802


Monday, 13-Mar-2006 11:43 Email | Share | | Bookmark
Majlis Perkahwinan Fazali & Eis - Bahagian II

aaa pose macam biasa
pastu sayang skit..
huaa penat cium pipi bini
View all 11 photos...






pose' dibuat dalam bilik pengantin pula.
Tapi nak kata pose' pun tak juga. Ada beberapa gambar yang tidak
boleh direveal disini utk tatapan semua.

Rushdi 012.2640802

another me & design : http://lassodesign.fotopages.com


Sunday, 12-Mar-2006 10:48 Email | Share | | Bookmark
X-student SHT (pengurusan teknologi) FPPSM UTM batch 2000

ramai-ramai
dah macam mak datin
dayah
View all 17 photos...
nie lah antara kawan-kawan sekuliah dengan aku dulu...
batch Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) tahun 2000-2004
sekarang dah tahun 2006, dah macam2 perubahan dan gaya..

p/s : fizi dah debab... kekekekeke...



another me & design : http://lassodesign.fotopages.com
Rushdi 012.2640802


[<<  <  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  20  21  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net